این پرسشنامه نسخه تجدید نظر شده آزمون فرایند مطالعه بیگز (1987) است که توسط بیگز، کمبر و لیونگ(2001) به منظور سنجش دو رویکرد سطحی و عمیق یادگیری مورد تجدید نظر قرار گرفت. هر کدام از رویکردهای سطحی و عمیق دارای دو خرده مقیاس انگیزه و راهبرد است. دو رویکرد هر کدام 10 سؤال و چهار خرده مقیاس نیز هر کدام 5 سؤال و در یک مقیاس لیکرت پنج درجهای از 1 (هرگز در مورد من صدق نمیکند) تا 5 (همیشه صدق میکند) طراحی شدهاند (بیگز، کمبر و لیونگ،2001). بیگز، کمبر و لیونگ (2001) در پژوهش خو .